Nr zbiórki: 2021/395/OR

0
Koszyk
0.00 zł
Twój koszyk jest pusty
Przejdź do koszykaKrok 2: Metody płatności : 0.00 zł

Reklamacje

Reklamacja z tytułu gwarancji.

  • Na Produkty oferowane w Sklepie, Sprzedawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy.
  • Dokumentem uprawniającym do skorzystania z uprawnienia gwarancyjnego jest dowód zakupu.


Reklamacja z tytułu rękojmi.

  • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
  • Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: darujemytroske@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Związkowa 21, 20-148 Lublin
  • W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  • Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Związkowa 21, 20-148 Lublin.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
  • W przypadku reklamacji Klienta, nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
  • Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.

 

© 2020 Fundacja Dajemy Troskę | Wszystkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie: Freeline.