Nr zbiórki: 2021/395/OR

0
Koszyk
0.00 zł
Twój koszyk jest pusty
Przejdź do koszykaKrok 2: Metody płatności : 0.00 zł

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI FUNDACJI DARUJEMY TROSKĘ
 

Niniejszy dokument stanowi informację dla podmiotów danych (w tym dla Ciebie) odnośnie zasad na jakich przetwarzamy dane osobowe.

1. KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH I CO TO OZNACZA?

Jako Fundacja Darujemy Troskę z siedzibą w Lublinie, ul. Związkowa 21, 20-148 Lublin nr KRS 0000855830, przetwarzamy dane osobowe we własnych, niżej opisanych w dokumencie celach. W takim przypadku jesteśmy administratorem danych osobowych, co oznacza, że to my decydujemy o tym jakie dane zbieramy; co z nimi robimy, w tym np. jak długo je przechowujemy, komu je przekazujemy, itp. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych możesz się z nami skontaktować osobiście w siedzibie Fundacji lub pocztą tradycyjną (adres j.w.), oraz za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając e-mail na adres darujemytroske@gmail.com.

2. CO OZNACZAJĄ POJĘCIA STOSOWANE W POLITYCE?

Pojęcia użyte w niniejszej Polityce prywatności oraz we wszystkich używanych przez Fundację informacjach z zakresu ochrony danych osobowych mają następujące znaczenie:
„Administrator danych” – oznacza osobę fizyczną, prawną, organ publiczny lub innym podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby Przetwarzania danych osobowych. „Dane osobowe” – oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej. Danymi osobowych są np.: Twoje imię i nazwisko, adres zamieszkania czy adres e-mail.

Podmiot przetwarzający” oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który przetwarza dane osobowe w imieniu administratora.

Przetwarzanie” oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie. Inaczej mówiąc przetwarzaniem są nasze działania na twoich danych osobowych.

Odbiorca” oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest Stroną trzecią. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są jednak uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania; Inaczej mówiąc odbiorcą jest m.in.: (1) inny podmiot z którym Fundacja zawarła umowę powierzenia, (2) inni administratorzy danych, którym Fundacja udostępniła dane osobowe, o ile jest to dopuszczalne w świetle przepisów RODO. „RODO” – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

3. JAKICH ZASAD PRZESTRZEGAMY PODCZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH?

Jako Administrator danych przestrzegamy wszelkich przepisów prawa oraz zasad i obowiązujących w Fundacji procedur, oraz dbamy o to aby:

  1. Dane osobowe były przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą.

  2. Dane osobowe były zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami,

  3. Dane osobowe były adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego co niezbędne do celów, w których są przetwarzane.

  4. Dane osobowe były prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane a te dane, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane.

  5. Dane osobowe przechowywane były w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane.

  6. Dane osobowe przetwarzane były w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.

4. W JAKI SPOSÓB POZYSKUJEMY DANE OSOBOWE?

Dane osobowe pozyskujemy głównie bezpośrednio od osób, których dane dotyczą (Ty podajesz nam dane). W niektórych sytuacjach dane osobowe otrzymujemy od osób trzecich (w tym np. od naczelników właściwych US). Dane osobowe pozyskujemy także ze źródeł ogólnie dostępnych w tym także z sieci Internet.

5. CZYJE DANE PRZETWARZAMY?

W ramach działalności Fundacji przetwarzamy dane osobowe:

  1. Naszych pracowników, współpracowników oraz wolontariuszy,

  2. lekarzy weterynarii, z którymi współpracujemy;

  3. innych członków personelu medycznego, z którymi mamy kontakt podczas realizacji naszych działań;

  4. opiekunów tymczasowych, osób adoptujących zwierzęta;

  5. przedstawicieli prasy i mediów;

  6. darczyńców oraz osób dokonujących wpłat w imieniu darczyńców;

  7. osób przekazujących nam 1,5% podatku;

  8. osób biorących udział w naszych publicznych wydarzeniach;

  9. osób kontaktujących się z nami;

  10. osób biorących udział w konkursach;

  11. osób wypełniających ankiety;

  12. osób odwiedzających nasze profile w mediach społecznościowych.

6. W JAKICH CELACH PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE?

Dane osobowe przetwarzamy w celach:

  1. pracowniczych (wywiązania się z naszych obowiązków jako pracodawcy lub zleceniodawcy);

  2. wykonania umowy o zbiórkę celową lub udzielenia pomocy w ramach działalności statutowej Fundacji;

  3. kontaktowych;

  4. promocji naszych działań oraz szerzenia idei dobroczynności;

  5. wykonania umowy darowizny;

  6. rozliczeniowych, wydania potwierdzenia otrzymania darowizny dla celów podatkowych, realizacji woli dysponentów 1,5%;

  7. przesyłania podziękowań darczyńcom;

  8. udziału w określonych wydarzeniach publicznych;

  9. przeprowadzenia konkursu i przyznania nagrody;

  10. poznania opinii na określone tematy;

  11. dowodowych;

  12. archiwizacyjnych;

  13. rozliczeń;

  14. rachunkowych;

  15. dochodzenia roszczeń lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami.

Szczegółowa informacja o celach przetwarzania przez nas danych osobowych jest przez nas wskazywana we właściwych klauzulach informacyjnych udostępnianych przed podaniem danych osobowych.

7. JAKIE DANE OSOBOWE PRZETWARZAMY?

Przetwarzamy wyłącznie dane osobowe adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których te dane są przetwarzane. Zakres zbieranych danych wyznaczany jest treścią formularzy, umów bądź przepisami prawa, na których się opieramy. Jeżeli kontaktujesz się z nami prosimy o podawanie danych uwzględniając ww. zasadę. W przypadku gdy podasz więcej danych niż jest to konieczne do realizacji danego celu będziemy zmuszeni je usunąć.

8. NA JAKIEJ PODSTAWIE PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE?

Przetwarzając dane osobowe opieramy się głównie na następujących podstawach:

  1. dane darczyńców oraz zwykłe dane naszych podopiecznych przetwarzamy albowiem jest to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b) RODO) oraz w celach rachunkowych w związku z obowiązującymi przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit c) RODO) a także w oparciu o prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit f) RODO), jakim jest informowanie o działalności Fundacji, a także informowanie o wykorzystaniu darowizny i składanie darczyńcom podziękowań;

  2. dane lekarzy weterynarii, członków personelu medycznego, przedstawicieli prasy i mediów, osób biorących udział w publicznych wydarzeniach przez nas organizowanych, dane osób kontaktujących się z nami oraz dane osób przekazujących nam 1,5% podatku w celu wysyłania do nich podziękowań, przetwarzamy albowiem jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez nas (art. 6 ust. 1 lit f) RODO);

  3. dane osobowe subskrybentów newslettera, osób przekazujących nam 1,5% podatku, osób biorących udział w konkursach oraz wypełniających ankiety a także dane naszych podopiecznych w postaci wizerunku oraz dotyczące zdrowia przetwarzamy na podstawie wyrażonej przez te osoby zgody (odpowiednio art. 6 ust. 1 lit a) oraz 9 ust. 2 lit. a) RODO);

Szczegółowa informacja o podstawach prawnych przetwarzania przez nas danych osobowych jest przez nas wskazywana we właściwych klauzulach informacyjnych udostępnianych przed podaniem danych osobowych.

9. JAK DŁUGO PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE?

Dane osobowe, w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą przetwarzamy przez okres niezbędny do celów, w których dane te są przetwarzane. Informacja o okresie przechowywania danych jest przez nas wskazywana we właściwych klauzulach informacyjnych udostępnianych przed podaniem danych osobowych.

10. KOMU PRZEKAZUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE (ODBIORCY DANYCH)?

Dane osobowe przekazujemy naszym podmiotom przetwarzającym oraz innym administratorom danych tj: firmom świadczącym obsługę IT Fundacji, firmom świadczącym obsługę księgową i kadrową, a także podmiotom, które upoważnione są na podstawie obowiązujących przepisów prawa do otrzymywania określonych informacji/danych. Odbiorcy danych są wskazywani każdorazowo we właściwych klauzulach informacyjnych udostępnianych przed podaniem danych osobowych.

11. JAKIE PRAWA PRZYSŁUGUJĄ CI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS DANYCH OSOBOWYCH?

Poniżej wyjaśniamy, na czym polegają poszczególne prawa, które Ci przysługują.

  • Prawo do bycia poinformowanym o zasadach przetwarzania danych osobowych Masz prawo aby zostać poinformowanym, w sposób zwięzły i przejrzysty, jasnym i prostym językiem o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Zakres tych informacji zależy od tego czy dane zostały nam podane bezpośrednio przez Ciebie (wówczas podajemy wszelkie informacje wymagane przez art. 13 RODO), czy też otrzymaliśmy je z innych źródeł tj. od innej osoby/podmiotu lub ze źródeł publicznych, tj. rejestrów publicznych, stron internetowych (wówczas podajemy wszelkie informacje wymagane przez art. 14 RODO).

  • Prawo dostępu do danych osobowych (w tym kopii danych osobowych) Masz prawo żądać od nas dostępu do danych osobowych, w szczególności, w ramach tego prawa, możesz zapytać o to:

  1. w jakim celu przetwarzane są Twoje dane osobowe,

  2. jakie dane są przetwarzane,

  3. komu ujawniane są Twoje dane,

  4. jaki jest planowany okres przechowywania Twoich danych osobowych, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu,

  5. jeżeli dane nie zostały zebrane od Ciebie – wszelkie informacje o ich źródle,

  6. czy podejmowane są wobec Ciebie zautomatyzowane decyzje, w tym czy odbywa się wobec Ciebie profilowanie,

  7. czy Twoje dane przekazywane są do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Masz także prawo uzyskania kopii Twoich danych osobowych. Realizacja tego prawa może odbyć się zarówno poprzez przedstawienie Ci kopii „treści” danych osobowych, jak i poprzez doręczenie Ci nośników (dokumentów), na których utrwalono Twoje dane osobowe.

  • Prawo do sprostowania danych osobowych Masz prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, masz również prawo do żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.

  • Prawo usunięcia danych osobowych Masz prawo do żądania od nas usunięcia Twoich danych osobowych, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane,

  2. wycofałaś/eś zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania (w przypadku gdy przetwarzanie opiera się na zgodzie),

  3. Twoje dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,

  4. wniosłaś/eś sprzeciw wobec przetwarzania na mocy art. 21 ust. 1 RODO i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub wniosłaś/eś sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 RODO,

  5. Twoje dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie.

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania Masz prawo do ograniczenia przetwarzania, w następujących przypadkach:

  1. jeżeli kwestionujesz prawidłowość danych osobowych,

  2. jeżeli przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a sprzeciwiasz się ich usunięciu, żądając w zamian ograniczenia ich przetwarzania,

  3. nie potrzebujemy już Twoich danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one Ci potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

  4. wniosłaś/eś sprzeciw wobec przetwarzania z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

  • Prawo do przenoszenia danych Masz prawo do przenoszenia danych tj. otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego swoich danych osobowych, które do nas dostarczyłaś/eś oraz masz prawo żądać, aby te dane osobowe przesłać innemu administratorowi, jeżeli przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie zgody lub umowy oraz w sposób zautomatyzowany. Prawo to jednak nie ma zastosowania do przetwarzania, które jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

  • Prawo do sprzeciwu z przyczyn dotyczących Pani/Pana szczególnej sytuacji Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych Twoją szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO (niezbędność w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Twoje żądanie w ww. zakresie zostanie uwzględnione w przypadku gdy ocenimy, że podstawy przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych nie są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub są one nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  • Prawo do sprzeciwu „marketingowego” Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

  • Prawo do niepodlegania decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu Masz prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływa. Jeżeli zachodzą przesłanki umożliwiające podejmowanie takiej decyzji, wówczas zostaniesz o takim fakcie poinformowana/y.

  • Prawo do cofnięcia zgody W przypadku gdy udzieliłaś/a nam zgody na przetwarzanie danych osobowych, masz prawo w dowolnym momencie cofnąć zgodę (w zakresie w jakim została udzielona), bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Prawo do skargi do organu nadzorczego Przysługuje Ci skarga do właściwego organu nadzorczego w szczególności w państwie twojego zwykłego pobytu, twojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

12. JAK MOŻESZ ZREALIZOWAĆ SWOJE PRAWA?

Gdzie się zgłosić?

W sprawie realizacji swoich praw, możesz kontaktować się osobiście, pocztą tradycyjną (na adres siedziby) oraz za pomocą poczty elektronicznej na e-mail: darujemytroske@gmail.com.

Jak sformułować żądanie i czego możemy od Ciebie oczekiwać?

Prosimy o wskazanie konkretnego prawa, które chcesz zrealizować, lub napisanie czego od nas oczekujesz, czego chciałbyś się dowiedzieć lub jakie masz wątpliwości w zakresie przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. W przypadku powzięcia przez nas wątpliwości co do treści Twojego żądania, będziemy się z Tobą kontaktować celem dalszych wyjaśnień. W przypadku braku możliwości identyfikacji Ciebie lub wątpliwości w tym zakresie, możemy poprosić Cię o podanie dodatkowych informacji, ułatwiających nam weryfikację Twojej tożsamości. Podanie takich dodatkowych danych weryfikujących jest dobrowolne, jednak brak ich podania będzie skutkować odmową realizacji żądania.

Jaki jest termin realizacji prawa?

Informacje o działaniach podjętych w związku z realizacją Twoich żądań opartych na art. 15-22 RODO (prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia, sprzeciwu i niepodlegania decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu) przekazujemy Ci niezwłocznie; w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania. Termin ten może zostać przedłużony, np. ze względu na skomplikowanych charakter żądania, lub liczbę żądań. W takim przypadku uprzedzimy Cię jednak o zaistniałej sytuacji, podając jednocześnie przyczyny przedłużenia terminu.

W jakiej formie przekazujemy informacje o realizacji praw?

Co do zasady, informacje przekazujemy w takiej formie, w jakiej wpłynęło do nas żądanie, chyba, że wyraźnie wskażesz nam jaką drogą oczekujesz odpowiedzi.

Czy postępowanie w sprawie realizacji praw jest odpłatne?

Postępowanie w sprawie składanych wniosków jest nieodpłatne. Opłaty mogą zostać przez nas pobrane jedynie w przypadku:

  1. zgłoszenia żądania drugiej i kolejnej kopii danych,

  2. zgłaszania przez Ciebie żądań nadmiernych (np. niezwykle częstych) lub ewidentnie nieuzasadnionych.
     

Opłata wyliczana jest przez nas w rozsądnej wysokości wynikającej z ponoszonych kosztów administracyjnych.

13. CZY DOKONUJEMY TRANSFERÓW POZA OBSZAR EOG?

W określonych sytuacjach może dochodzić do przekazywania Twoich danych osobowych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W takich wypadkach przekazywanie danych osobowych dokonywane jest przez Administratora po uprzednim dokonaniu oceny stopnia adekwatności ochrony danych osobowych, na podstawie standardowych klauzul ochronnych (art. 46 ust. 2 RODO) lub też na podstawie innego mechanizmu, który jest zgodny z prawem i legalizuje taki transfer - po zastosowaniu dodatkowych gwarancji ochrony danych osobowych, jeżeli są konieczne.

14. POLITYKA PLIKÓW COOKIE

W tej części Polityki przedstawiamy informacje na temat korzystania przez stronę internetową www.darujemytroske.pl (dalej „Strona”) z plików cookie.

CO TO SĄ PLIKI COOKIE?

Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które zapisywane są w komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika (np. telefon, tablet) w momencie wizyty na naszej witrynie. W plikach przechowywane są różne informacje o użytkowniku i jego preferencjach. Plik cookie zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej z której pochodzi, czas życia pliku cookie, oraz wartość, zazwyczaj stanowiącą losowo generowany i niepowtarzalny ciąg znaków.

USTAWIENIA I ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIE

Ustawienia powszechnie wykorzystywanych przeglądarek internetowych pozwalają na zapisywanie wszystkich rodzajów plików cookie. Możesz jednak zarządzać ustawieniami plików poprzez:

1. narzędzia udostępniane przez operatorów przeglądarek internetowych (szczegóły dostępne po kliknięciu w linki poniżej):

a) dla użytkowników Internet Explorer https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

b) dla użytkowników Safari https://support.apple.com/kb/index?q=cookies&src=globalnav_support&type=organic&page=search&locale=pl_PL

c) dla użytkowników Chrome https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl

d) dla użytkowników Firefox https://support.mozilla.org/pl/products/firefox/protect-your-privacy/cookies

2. panel zarządzania plikami wyświetlany z chwilą ładowania strony głównej serwisu – wybór opcji „Zezwól na wszystkie” – powoduje, że Fundacja zapisuje i korzysta ze wszystkich plików zapisywanych na Twoim urządzeniu końcowym. W panelu możesz wyrazić także zgodę na zapisywanie tylko wybranych rodzajów plików, które szerzej opisano poniżej. Służy temu np. przycisk „ Zmień ustawienia”. Klikając w przycisk „Odmowa” zezwalasz jedynie na zapisanie niezbędnych plików cookie.

Masz prawo, w każdej chwili wycofać zgodę na korzystanie przez Stronę z plików cookie.

Pamiętaj jednak, że dezaktywacja używania plików cookie, włączenie ostrzeżenia przed ich użyciem lub brak akceptacji ustawień może wiązać się z trudnościami z korzystania z wybranych funkcjonalności naszego serwisu.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES

Gromadzone przez serwis pliki cookie można podzielić ze względu na:

1. czas na jaki pliki cookie są instalowane w przeglądarce użytkownika:

  1. „sesyjne” (session cookie) – są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej, wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej) albo do momentu ich ręcznego usunięcia.

  2. „stałe” (persistent cookie) – przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookie lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.

2. cel wykorzystania plików cookie:

  1. niezbędne: konieczne do prawidłowego funkcjonowania serwisu – pliki przetwarzane w oparciu o usprawiedliwiony interes administratora (art.6 ust. 1 lit. f RODO);

  2. preferencyjne/personalizujące: umożliwiają „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp. – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

  3. analityczne/statystyczne: pozwalają one badać ruch na stronie internetowej, poznawać preferencje naszych użytkowników, analizować ich zachowanie w serwisie oraz umożliwiają interakcje z zewnętrznymi sieciami i platformami – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

  4. reklamowe: pozwalają na dostosowanie wyświetlanych reklam i treści do preferencji naszych użytkowników oraz prowadzić spersonalizowane kampanie marketingowe – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Strona Administratora zawiera linki do fanpage’y Administratora w mediach społecznościowych. W przypadku wejścia na te strony, wyświetlą się Tobie treści pochodzące od wybranych podmiotów zewnętrznych, takich jak Facebook, Instagram, YouTube i Twitter. Aby obejrzeć treści umieszczone w tych serwisach, musisz najpierw zaakceptować warunki tych serwisów. Częścią tych warunków jest polityka dotycząca plików cookie, na którą nie mamy wpływu.

GOOGLE ANALYTICS

Nasza witryna internetowa korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. (“Google”). Google Analytics używa “cookie”, czyli plików tekstowych umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają.

Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w wielu krajach na świecie. Więcej o polityce prywatności Google można znaleźć na stronie https://policies.google.com/technologies/partner-sites.

Korzystając z niniejszej witryny internetowej, użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.

Jeśli chcesz wyłączyć przesyłanie informacji do tej usługi, możesz skorzystać z bezpłatnego Dodatku do przeglądarki blokującego Google Analytics pod adresem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.

INFORMACJE KOŃCOWE DOTYCZĄCE PLIKÓW COOKIE

Polityka cookie może ulec zmianie ze względu na:

  • obowiązek wprowadzenia zmian,

  • zmianę przepisów prawa,

  • zakres stosowanych przez nas plików cookie.

WEJŚCIE W ŻYCIE I ZMIANY POLITYKI

Polityka jest na bieżąco monitorowana i w miarę konieczności podlega ona aktualizacji. Niniejsza treść Polityki obowiązuje od dnia 07.02.2024 r.

© 2020 Fundacja Dajemy Troskę | Wszystkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie: Freeline.